Eagil 2 doz olarak bizimkiside 4. Ayda yapıldı ilki çarşamba 5 oluyoruz 2 . Doz yapılıcak inşallah sadece arasında 4 hafta olması önemli imiş 6. Aya kadar yapılması gerekiyo 3 ve 5 demelerinin sebebi o aylarda bebeğe yapılacak aşı olmadığı için o aylarda uygun görüyolar