Ya bu bebito 3 aylıktan beri eline bir bez tarzı bir şey geçirdi mi hemen burnunu kapatıyor. Ben çekene kadar da kendi çekmiyor. Şuan 8 aylık hala aynı ben çekiyorum burnu kıpkırmızı oluyor. Gece de yanında bir kere ağız memdili unutmuşum nefes alamama sesine uyandım. Ömrümden ömür gitti. Zaten battaniye hiç kullanmıyoruz. Uyku tulumu var ama yanında bir şey bulsun mesela hışırtılı kitap yüzüne kapatıyor sürekli 🤷🏻♀️ Bir benim bebe mi böyle yoksa normak bir durum mu merak ettim 😅