Selam kızlar mağaza çalışanıyım haziran 10da doğum yaptım ve eylül 20de raporum bitti şirketi arayıp ara ara onaylattım ama son raporum onaylanmıyor bir türlü. 170i arıyorum şirket onaylamamış diyor şirketi arıyorum onayladım 170i ara diyor napacağımı şaşırdım. Başına böyle bir sey gelen var mı?