Eelifinannesi Süt dişlerinin ayrık olması normal midir? Sonradan çıkacak dişlerde ayrıklık düzelir sanırım değil mi😊 kızımın üstte çıkan tüm dişleri ayrık olarak çıkıyor diş yapısı mı öyle acaba yoksa geçici bir durum mu😁 gerçi böylede çooook tatlı duruyor ama😍
Litfenama Eelifinannesi diş yapısı da olabilir ama dudak bağı da olabilir. Bizim hem dil hem de dudak bağımız var. Doktor dudak bağından bahsederken dişler ayrık çıkabilir dedi.
Litfenama Eelifinannesi üst dudağın iç tarafından anlaşılıyor. İnternette görüntüleri mevcut ama ileri düzeydekiler var hep. Bizim o kadar yok mesela. Doktor kontrolünde kontrol etmesini isteyebilirsiniz. Genel de bakmıyorlar çünkü. 3 aylık kızımın yeni farkettiler. Ki 4. doktorumuzdu kendisi. Sadece ihtimal yazdım ben ama diş yapısı öyle de olabilir.
Litfenama Eelifinannesi üzülecek bir durum değil. Varsa bilmeniz daha iyi ama üzüldüm şimdi yazdığıma :) 5. Ayda kestirmek için kbb ile görüşeceğiz bizde. Müdahalesi olan bir durum yani.
Eelifinannesi Litfenama benim kızım 14 aylık biz geç mi aldık yani ben simdiye kadar hiç farkında olamadım o kadar dr muayenesinden geçtik onlarda fark etmemişlerdi
Litfenama Eelifinannesi geç değildir çünkü ilk dişler düşüp, yenisi çıktığı için 12 yaşa kadar bekletebiliyorlar. Dudak bağı varsa ve ikinci çıkanlarda ayrık olsa bile diş teliyle düzeliyor. Ama tabi siz doktora danışın. Belki yoktur sadece yapısı benziyordur. Sıkmayın canınızı da lütfen
balkizimmmm Merhaba, KBB görünün bizim de dudak bağı var idi, çocuk doktoru dişleri ayrık olur kesilmesi lazım dedi ve kesildi, çocuk doktorumuz 5, 6 aylık iken kesilmesini öneriyorum demişti.