Kızlar selam , kızım 1 ay 5 günlük normalde sadece anne sütüyle besleniyordu ama artık doymuyor çok huzursuz sürekli ağlıyor ve aranıyor. Doktorumun önerisiyle günde 3 4 kez 60 veya 90 ml mama veriyorum ama memeyi bırakmasından çok korkuyorum biberondan kaynaklı sanırım memeyi emerken çok istekli değil varmı arabızda bu sorunu yaşayan , etraftakiler mama ile destekliyotum dediğimde hemen tepki veriyor ve bu durum beni çok huzursuz ediyor mama sanki kötü bişey gibi cidden sinir oluyorum