umayin_annesi Bebeğim 28 günlük oldu henüz, evdeki hiç bir işe yetemiyorum. Eskiden evde de olsa süslenirdim. Şimdi bi rimel sürmek bile içimden gelmiyo. Bu hep böyle mi olacak. Sizde durumlar nasıl?
S123mrv umayin_annesi 2,5 ay oldu doğru dürüst yemek pişiremedim süslenmek kenarda kalsın😂 eşim işten gelse de İşler hafifletsem diye saat gözlüyorum
AlinaUmyy umayin_annesi aynıyım 28 hün oldu ve sadece 2 3 kere temizlik yaptım yemek bile yapmadım eşim gelince hallediyor bırakın rimeli pijamalarımı bile çıkarmıyorum saç baş hak getire kendimi hiç iyi hissetmiyorum bu yüzden içimden birşey yapmak gelmiyor yapan nasıl yapıyor anlamadım 😔
Nazlican umayin_annesi Daha cok yeni annesin, yorulman ya da vakit ayıramaman çok normal. İçinden gelmemesi de çok normal. Zamanla düzelir ya da genelde öyle bir insansan düzelmesi için azıcık kendini zorlayabilirsin ki sana da iyi gelir. Sağlıkla büyüt bebişini 💕
Mom098 umayin_annesi ben de 29 günlük anneyim. Bebeğim uyuduğu gibi hemen duş alıyorum eve süpürge çekiyorum yemeği ocağa koyup kendimi düzeltip geri başına oturuyorum. Bebeğiniz uyumuyor mu ? Yoksa çok mu yorgun oluyorsunuz?
umayin_annesi S123mrv ben eşimede kuruluyorum şu ara evet Yardım ediyor ama ruhsuz geliyo bana eskisi gibi ilgilenmiyor benimle. O da yoruluyor ama
[silindi] AlinaUmyy her bebek bir değil yenidoğan olmasına rağmen 3 4 saat uyuyan var arkadaşımdan biliyorum inanın mileti bırakın her anne ve bebek özeldir bebegiin özelliği annenin karakteri normal mi sezeryanmi herşey farkeder endişelenmeyin zamanla bir rutininiz oluşup bünyeniz alışacaktır sağlıkla büyüsünler ❤
umayin_annesi AlinaUmyy Aynen bende öyle ,eşim evde olduğunda çocuğa bakarken yemek yapıyorum o da sadece ben yiyeyim sütüm olsun diye. Pijamalar geniş tişörtler üstüme yapıştı.
umayin_annesi Mom098 Temmuz ayında trafik kazası geçirdik hamileydim. Sağ ayak bileğim kırıldı ameliyat oldum. Baya zorlu bi süreçti. Bu ay da sezaryen doğum.. biraz ruhen yorulmuş olabilirim tabi hala aksayarak yürüyorum.. bebekte çok kısa kısa uyuyor uykumu hiç alamadığım ekstra yorgun hissediyor olabilirim.. ama ilham oldunuz inşallah yetişebilirim bişeylere
[silindi] umayin_annesi anammm hep lohusa buralar ven hic düzelemeyecekmiyim diye ağlayıp zırladığım günleri hatırladım(6 ay öncesi) ilk zamanlar herkes böyle sevgili anne zamanla bu rutine bünye alışıyor psikolojin dağınıklığa alışıyor bebegin bir şeylerle ilgilenip odaklanmaya başlayıp oyalanınca sizde biraz rahatlayacaksınız merak etmeyin❤
S123mrv umayin_annesi bende enerjisi düşük olduğunda sitem ediyorum zaten tüm gün kahvaltı bile yapamadığım oluyor sen işyerinde dinleyebiliyorsun mental olarak kafan dağılıyor diyorum, öyle diyince yorgunum ayaklarını bırakıyor
Mom098 umayin_annesi cokkk geçmiş olsun çok üzücü 🙏 ama lohusalık bitince toparlanirsiniz maalesef şu an lohusayiz ve her duyguyu hissediyoruz sizi çok iyi anlıyorum ama geçecek 🙏