Kemalcim Oğlum 15 aylıkken almıştık ama alıştıramadık onun yerine başka birşey almayı düşünüyorum. Sıfır istanbuldan e bebekten aldım bir tek gelirken 2 saat kullanabildim öylece depoda duruyor isteyen olursa bendeki resimini atarım. https://resimyukle.io/r/VY1BDVMSYt
kurabiyem28 Kemalcim merhaba, özellikleri neler acaba? Video ve fotoğraf atabilir misiniz? Ailem İzmirde yaşıyor.elden alabiliriz
Mmavi Kemalcim urun satilmazsa yazabilir misiniz birde birsey soracagim arabanin camina oranla yuksekligi nasil sizce cocuk disari gorebiliyor mu?