5 ay 10 gunluk oglum var,8 gundur ishali var,iştah kaybıda var idi.2 gündür iştahı bir az düzədi önceki günlər 5 kərə kaka yapardısa 2 gündür 3 kere 2 kere yapıyor.Ateşi yok,kusması yok,amma ishal giitmiyor.Yalnız mamayla besleniyor
Eyer yazılarımda hatalarım varsa kusura bakmayın Azeriyim.