Yani 1 haftadır gribim ilaçta kullandım adetim acaba bu yüzden mi geçiyor yani umarım gebelik yoktur karnım da ağrıyor sancım var adet olacakmış gibi sizce grip olmamla alakalı olabilir mi perşembe günü kan verdim tahlil yaptırdım saçlarım dökülüyor diye doktorum dün aradı herşey güzel dedi kanında enfeksiyon var dedi yani kan da çıkar mıydı hamile olsam doktor birşey demedi