Kızlarr sezaryen sonrası ilk kez dün adet gördüm doğumdan 2ay geçmiş yani hiç normalde bu kadar kanamam olmazdı günde 3-4 bez değiştirmek zorunda kalıyorum acaba sezaryen yaramla ilgili olabilir mi ?Endişeleniyorum eğer 1haftadan çok sürerse doktora gidicem 🥺