S_x_w beni annem 1.5 yaşında zorla öğretmeye çalışmış ve bende travma kalmış o gün bugündür kronik kabızlığım var bende tecrübe edince annem kız kardeşimde hiç zorlamadı kendisi 3 yaşındayken çıkarıp attı öyle öğrendi sanırım bende öyle yapacağım öğreteyim derken travma yaratmayayım çocukta hiç zaten kışta geldi yaza Allah Kerim yazın 3 e girecek inşallah