3 aylık bebeğim. Kulak memesi kıvrık doğumdan itibaren öyleydi. Çocuk doktorumuz 2. Ayda KBBye gosterin o sürece kadar düzelmezse dedi. Düzelmedi ve 2. Ay KBBye götürdük. O da evde şekillendirin 6 aya kadar düzelir dedi 🤦🏻♀️ Taç takıyorum tuttuğu kadar şapka takmaya çalışıyorum ama değişen bir görüntü yok.
Böyle bir durum yaşayan var mı ne gibi uygulamalar yapıyorsunuz