Kızlar 2 aylık bebeğim var iki gündür ıkınmaktan bitap düştü kaka yapmadı..her gün mutlaka 1 yada 2 yapardı..ağızdan zeytinyağ verdik doktorumuz zorlanırsa popodan 1 2 ml sıkabilirsiniz demişti bunu da yaptık ama hala tık yok siz ne yaptınız böyle bir durumda