Kizlar memeyi ne zaman biraktirdiniz bebeginize ?
Benim kizim su anda 11 aylik, çok zorlaniyorum sutum fazla gelmemesine ragmen devamli emmek istiyor ve surekli böyle uyuyor, kendi kendine asla, sallayarak asla uyumuyor. Ve benden haric bu yüzden hiç kimsede kalamiyor. Ne anneme ne baska birine birakabiliyorum cunku sadece emerek uykuya geçiyor. 5.ayina kadar emzik emdi, ama sonrasinda birakti su anda da alisamiyor. Evde bazen agliyorum uykuya cok direniyo ve emerek dahi uyumuyo bazen. Nasil yapiyorsunuz ? Önumuzdeki aylarda biraktirmayi dusunuyorum.