selam kizlar, bebegime yeni besik aldik ayri odasi yok bizim yatagin yanina koycaz. tam besigin ustune duvara sticker yapmak istiyorum. trendyolda gordum saticiya sordum cikarken iz kalmaz, kurutma makinasiyla cikartirsiniz dedi. ben yine de korkuyorum cunku kiraciyiz ve ev sahibi acisindan ciddi sorun olur. acaba kullanan var mi? gercekten iz kalmaz mi? bi de boyle seyler nerde satilir internet disinda?