5+1 günlük bebeğim var bu zamana kadar hiç böyle bir şey olmamıştı dünde oldu ama bir kere yaptı ve çok ince çizgi şeklindeydi bu sefer de kan belirgin şekilde var alerji belirtisi mi bu yoksa yaparken hafif zorlandı gibi o nedenle mi oldu yaşayan var mı bu durumu pazartesiye randevu aldım ama endişelendim