4.ay atağına girmiştir bebisiniz. Suan bizde ayni durumdayiz. Benimde bebegim 4 aylik. Doktor bize 4 saatte bir 150cc mama verebilirsin dedi. Ama benimkisi 100cc en fazla iciyo. Bence yemiyosa zorlama. Ben kendi adimca oyle yapiyorum. Dikkatini dagitiyorum oyun v.s bi sure sonra biberonu verdigimde o zaman iciyo. Birak o ne zaman isterse o zaman ver. Tabiki 4 saati gecmemesine ozen goster. Zaten o zamana kalmadan kendileri acikiyo 2 saat cok az bi sure.2 saatte fazla acikmaz. 3 3.5 saat araliginda vermeyi deneyebilirsin.