Mugurlu bu ayda odaklanma süreleri ne ki😕 yani bence gayet normal. Benim kızım da öyle sakin oturan bir çocuk değil sürekli ayakta, oyuncak paylaşmayı da sevmez filan. Ama zaten kreş, öğretmenler bunun için akranları ile iletişime geçip normalleşecekler. Hiç çekinmeyin, gerilmeyin sizin gerginliğiniz bebiş de geçer