Mrvmryy Evet anneler doğumdan kalan kilolarımız maalesef var kesin net zayıflatacak çözümleriniz varsa alırım yorumunuzu ☹️
Ozlm007 Mrvmryy bende diyetisyene ve andulasyona başladım daha yeni imkanın varsa sende git evde kendin yapınca aynı olmuyor
defnemommm Ben diyetisyene gidiyorum aslında hamile kaldığım kilonun bile altına düştüm ama genede sağlıklı besleneyim süt kalitesi için dedim zaten ilk 4 ay kilo kaybı istenmiyor emzirirken 🤗