Kızlar 40 çıkmasına az kaldı benim bebek bize illlallsh getirttiriyor ağlıyor emiyor ağlıyor nağıcagımızı şaşırdık . Ne zamana kadar böyle sürer dışarı çıkamıyoruz eve misafir alamıyoruz bebek huysuz diye :( bunalıma girdim sürekli aynı şeyler diye diye . Bebeğim sağlıklı şükür ama bu aglama huysuzlanmaya uykuya çok dalma olunca biz çok yoruluyoruz . İnstadan milletin bebeğine bakıyorum kadın gezdiriyor rahat rahat dışarı çıkıyor onların ki çocukta bizimki niye böyle diyorum 😔 kaç zaman sonra geçer ağlamalar ne zaman güleriz rahat rahat