Senay12 Kızlar bebeğimde tırnağın üzerinde beyazlık var dı götürdüm doktora bisey yok dediler şimdi tırnakları öyle olmuş götürdüm kendiliğinden düşüp yenileyecek her çocukda olur dendi ya sizce basına gelen varsa ne olabilir Allah askına