Fyzannesi Ne gerek var sallamasına bıraksa yattığı yerde uyur zaten o haftalarda bebek. Yazık beynine ya. Benimki 2 aylık olacak kendi kendine uyuyor öyle alıştırdım,sonra çok zorlanırsın görümceminki 6 yaşında hala ayakta sallıyorlar. Ayrıca ne kadar cahiller sanki 2 3 yaşında çocuk da uyumakta zorlanıyor, müsade etmeyin bence bu yardımcı olmak değil çünkü. Sezaryenli olabilirsiniz ama bebeğinizle siz ilgilenin siz uyutun o ev işleriyle ilgilensin ben annemede kayınvalidemede öyle söyledim ; gelecekseniz yardım etmek istiyorsanız bebekle değil ev işlerini yapın diye. Alın kucağınıza kucağınızda uyusun dursun gerekirse saatlerce. Çok özlersiniz o günleri, kucakda durmak istemediği zaman.