Merhaba hanımlar geçenlerde de yazdım. Bebeğim sarılık 2 kez fototerapi aldık ikisinde de 22 küsüre yükselmişti fototerapiden sonra düştü eve geldik fakat yine arttı bebeğimin beslenmesi çok iyi kilo alıyor kan değerleri normal ultrasonla bakıldı beynine ciğerlerine safra kesesine onlar da normal ama bir türlü sarılığı geçmiyor. Dün gece kontrole gittik doktorumuz nöbetçiydi yine artmış 16.9 a yükselmiş bir türlü tam düşmedi bugün yine dünden daha sarı bebeğim. Her yolu denedim şekerli su bile verdim istemeye istemeye ama yok hiçbir şey geçirmiyor çok bunaldım psikolojim alt üst oldu kendi dikiş acılarımı bile unuttum artık lütfen bu durumu yaşamış veya bilenler bir tavsiye verir misiniz nasıl geçecek bu sarılık çok korkuyorum iyice yükselip beynine gitmesinden 😢