Kuzeymiram Mesela böregi pişirip mi buzluga atiyorsunuz , Sarmayı nasil atiyorsunuz , pogça kızlar taktik verin 😻
dumeka Kuzeymiram böreği çiğden atıyorum çıkarıp buzlu halde pişirince çok lezzetli oluyor, keki poğaçayı pişirip koyuyorum onları da çıkarıp ya 5 dk fırına ya 30 an mikrodalgaya atınca yeni pişmiş gibi oluyor
Seda2013 Kuzeymiram nyt de bi börek tarifi var rulo börek diye geçiyo buzluk için efsane güzel deneyebilirsiniz
MatmazelDeniz Kuzeymiram pogacayi pidirip atiyorum sarmayi cig atıyorum çıkarıp pisiriyorum sogara boregiyse sarip atiyorum çıkarınca kızartıyorum
Ebeesra Kuzeymiram börek ve poğaçayı pişrip buzluğa atıyorum bir yapmada 40-50 adet yapıyrm 5-6 poşetleyip atıyorum sarmayı pişirmeden atıyorum
Kuzeymiram MerveKayraTugra sarmanin sadece pirincinimi kavuruyorsun yoksa , normal yedigimiz gibimi pişirip buzluga , atiyorsun , eger yedigimiz gibi pişirip qtiyorsan daha sonrasinda cikartinca yiyebilmek icin nasil hazirliyorsun acaba 🙆🤗
MerveKayraTugra Kuzeymiram normal yediğimiz gibi pişirip buzluğa atıyorum. Çıkarıp sıcak suya koyup biraz kaynatıyorum.
Kuzeymiram dumeka peki sarmayi nasil yapiyorsun cnm , bu arada boregi buzlu sekilde firinami atiyorsun
dumeka Kuzeymiram hiç sarma denemedim onun cevapları için ben de burda bekliyorum 😄 Ama diğer tatlı tuzlu her tür hamur işi atıyorum hatta simitini sevdiğim fırınlardan fazlaca simit alıp onu da donduruyorum pazar kahvaltıya veya ani misafire çok iyi oluyor 🤌🏼 Böreği poğaçayı da dondurucudan çıkınca buzunu çözdürmeden fırına atıyorum
pamuk_sekerim2022 Sarmayı sarıp çiğden poşetleyip atıyorsun sonradan tam buzu çözülmeden dizip pişiriyosunuz😊
Kuzeymiram dumeka ay ne guzel ya bende pogca yapip aticam , peki mesela sigara bogregini nasil yapiyorsun yani cikartfinca donmus oluyor ya yumurtasini nasil suruyorsun cnm
dumeka Kuzeymiram ben yumurta sürmeden pişiririm genelde öyle de seviyoruz ama yumurta süreceksem de normal buzlu halde sürüyorum yumurta soğuğu görünce donar gibi oluyor ama pişiyor sorunsuz
MatmazelDeniz Kuzeymiram kiriliyor ama ben oyle seviyorum sorun olmuyor zaten sarma kirik pirincle yapılıyor
Fatma69 Kuzeymiram sigara boregini pisirneden atiyorum ,gul boregini pisirip atiyorum, sarma yi pisirmeden atiyorum pogaca acma gibi seyleri muhakkak pisiriyorum