gurbet_gelini12 izlemiştim bunu. Gerçekten de çok acımasızca ki oradaki çocuklar en fazla 2.5 -3 yaş arası . İşine son vermişler o kadının ama sonuç olarak çocuklar o korkuyu yaşadı ve etkisinde de çabuk çıkacaklarını sanmıyorum . Geçen de vardı abuk sabuk giyinmiş biri ,kreşte çocuklara yiyecek verior alanı kaçırıp odadan çıkarıyor, çocuklar nasıl ağlıyor ama . İşte yabancılardan bir şey almamaları içinmiş. Sanki kötü insanlar hep öyle korkutucu mu giyiniyor . En sevimli halleriyle kandırmaya çalışırlar. Allah merhamet sahibi , akıllı insanlarla karşılaştırsın