Beyzaylc 9 aylık bebeğime uyuz teşhisi konuldu bir sürü ilaç verildi daha önce yaşamış atlatmış olan var mı çok kaşınıyor çok huysuz çok üzgünüm
bombacimulayim Laviaderm kullanın. Daha önceki yorumlarıma bakarsanız uzun uzun anlatmıştım nasıl bir süreçten geçtiğimizi
bombacimulayim Beyzaylc gönderilere verdiğim cevaplarda yazmıştım nasıl atlattığımızı ordan bakabilirsiniz
Miskokulu2 Geçmiş olsun ailecek uyuzız 1.5 yaşındaki kızımın başında bile çıkmış yazık nasıl kaşıyor doktor losyon verdi ama pek etkisi yok gibi nerden geldi bu illet şey yardım edin lütfen çocuklarınız da nasıl geçti geçirenler yazın lütfen