Kuzus1 ben de öyleydim annemlerden uzaktaydım bide ailemin yanına gittim o şekilde geçti 3 aylıktı bebeğim dediğiniz gibi sürekli durup durup ağlıyordum yapamıcam bakamıcam mı hep böyle mi olcak artık tatlı pasta yapamıyorum rahat rahat tuvalete bile gidemiyorum diye anlamsız şeyler bile içimi sıkıyordu çok şükür geçti bebekten uzaklaşmak biraz yürüyüş yapmak müzik dinlemek bile iyi geliyor size iyi gelen insnlarla zaman geçirin ❤️ Daha sonra bebeğinizi arabaya atın beraber çıkın sıkı sıkı giydirin bi sorun olmaz temiz hava ikinizede iyi gelecek 🫶🏻