sarilokumumm EJDERYAA ay ben almıştım bunları bir de zamanında şirketlere bakarken Turkcell den hat taşımıştım oraya fazla ödemişim 60-70 TL gibi tesadüfen borcunu gördüm aradım yatırdılar
Deross__ Seher05 AA onu bilemiyorum benimkinde Türkiye hayat ve emeklilik yazıyordu ya da garantiye yatırıyorlar genelde ikisini de bi arayın isterseniz