EslinSemAltas55 20lik dişimi aldırmak istiyorum ama 3 aylık kızım var sadece emziriyorum anestezi uygulandığında sıkıntı olurmu daha önce yapan oldu mu
lalbg EslinSemAltas55 ben kızım 4 aylıkken gitmiştim dişçiye. Önce sütünüzü sağın isterseniz çünkü anestezi uygulandığında 3-4 saat emziremiyosunuz sonra da ilk sütü sağıp döküyosunuz.