akidesekerii Sorum başlıkta aslında. Amigurumi, resim, örgü vs bu tarz şeyler yapıp satan var mı ? Sonuçta uzun sürede olan şeyler ve malzeme pahalı emeğinize değiyor mu ? Düzenli gelir elde eden var mı neler yapıyorsunuz?
OptimusPrime akidesekerii Ben kendi ysptigimi değil toptan alıp sattım. Güzel de kar ettim. Ama iki çocukla kargoya git gel çok zorladı bıraktım. Elimdeki toptan mallarında çıkarıyorum. Bayan şal sattım. Kadın takı bileklik kolye küpe yüzük va
Hep_mi_uykusuz akidesekerii Magnet sayfasi actim seviyorum oyle seylerle ugrasmayi kendi nedime bilekliklerimi,nisan dagitmaliklarimi yaptim pleksi hariç bi suru urun koydum hatta organizasyoncularla konustum numarami verdim ama siparis bisey yoktu kaldi oyle
Zeliff akidesekerii yapan ve güzel kazananlar var ama ben mesela hobi olarak seviyorum görev olarak yapsam sıkılır hobimden olurum 😅
akidesekerii OptimusPrime Evet ben de bir ara yaptım oyuncak, parfüm sattım hatta hala var benim de elimde 😀 Ama üretmeyi de çok seviyorum hem meşgale oluyor insana merak ettim kazanan var mı böyle el emeklerinden diye.
Seydas Böyle bir çabam oldu lakin istediğim gibi olmadi amigurimi sayfam var düzenli bı gelir yok maalesef
akidesekerii Seydas kızıma yapmıştım haftada 1 oyuncak anca bitiyordu, eee ayda 4-5 parça şeyden ne kadar kazanılır ki ben de onu merak ettim nasıl kazanıyor yapanlar.
OptimusPrime akidesekerii Anladım. Hatta bana elimdeki şalları sormuştunuz. Bende özelden yazdım Sizede donmediniz hatırladım. 😂
akidesekerii EJDERYAA Pinterestte var aslında kendim boyayıp çocuk kapı süsleri yapacaktım kütük üzerine ama malzeme temininde eşim yardımcı olmadı ne yapayım sanayiye gidip çocukla ben mi dolancam öyle kaldı 😀
EJDERYAA akidesekerii 😂 ay kız hahahahah evet böyle işlerde destek lazım yoksa öylece kalıyoruz harika bir buluş bulmak istiyorum ama yok anam 🤣
akidesekerii Bir ara çiçek üretip satmıştım kaktüs sukulent tarzı onu da denedim evlenince kaldı. Bana fikir önerisi gelmedi ama okuyanlara yapabileceklere olsun 😅
akidesekerii Hep_mi_uykusuz evet bekarken onu da denedim örnekler yaptım fotoğraf çektim sayfa açtım, sonuç sıfır 😀
akidesekerii Hep_mi_uykusuz Nasip işi bir de istikrar da önemli açıkçası ben çok üstüne düşmedim o zamanlar dolap gardrops filan oraları bilmiyordum belki oralardan satış olurdu. Gerçi çok az kârla koymuştum bir de kesinti komisyon olsaydı dediğiniz gibi zarara girerdik 😅
akidesekerii OptimusPrime Yaa evet kusura bakmayın böyle arkadaşlarımın mesajlarını bile unutuyorum geri dönmeyi, çocuk ağlıyor bişey oluyor birazdan yazarım diyorum o birazdan hiç bı zaman gelmiyor 😅
akidesekerii Zeliff Doğru dediniz aslında ama ben hobi olsa bile bir gayret bitirmeye çalışıyorum kasıyorum kendimi benim için çok bişey değişmez 😀