Aseb4 Merhaba anneler 26 günlük bebeğim üç gündür kaka yapmıyor. Neler yapabilirim bu durumu yaşayan var mı??
n-h-g-g Aseb4 anne sütü alıyorsa normal canım. Mama veriyorsan 1 çay kaşığı hakiki zeytinyağı koy mamasına ☺️
Bayancorek Aseb4 Anne sütü içiyorsa normal, benim bebeğim 1.5 aylık hala 1 haftayı buluyor yapması. 10 güne kadar normal sayılıyor anne sütü ile besleniyorsa. 🙏🏼
Aseb4 Frfr1- n-h-g-g EslinSemAltas55 Bayancorek hem anne sütü hem de mama veriyorum mamayı çok vermiyorum günde iki kez 40 cc kadar
Nrysnmz Benim de bebeğim 3 aylıkken 10 güne bir yapıyordu oda bizim müdahalemizle doktor normal dedi bitek anne sütü alıyordu. 4. Ayda mama takviyesi yaptık sonra düzene girdi şuan 5 aylık 2 güne bir yapıyor..
Mirayveannesi22 Bizde yaşıyoruz aynı sorunu bayadır 3 günde bir yapıyordu en son 6 gün oldu ve hiç durmuyordu çok ağlıyor eczaneye danıştık lavman verdi yaptım mosmor oldu o kadar zorlandı ki yaparken çok katı olmuş bugün yine 1 gün oldu yapmayalı 🤦🏻♀️