yuhumgeliy Kızım kafasındaki lastik tokayı çıkarmış her yere baktım yok büyük ihtimalle yuttu lavman vardı evde yapsam çıkar mı 11ay 20 günlük
_Bianneikibebis Hiç telaş etmeyin benim kızım yutmuş biz farketmeden kakasından kendi çıkınca farkettim
yuhumgeliy EJDERYAA Happydef kirmizibalikgolde _Bianneikibebis benim kız 3 günde 1 kaka yapıyor o yüzden dedim 3 gün içinde kalmasın diye ya
EJDERYAA yuhumgeliy malesef mide onu daha aşağıya yollamamıştır bu yüzden beklemen lazım boşuna yapmayın o lavmanı
Happydef yuhumgeliy şimdi yuttuysa bile daha midesindedir bekleyin madem ilk kakasinda çıkmazsa dedigim gibi doktora götürün o lavma çok masum bir şey değil cunku
yuhumgeliy EJDERYAA Happydef yutmamış kızlar ya uyku tulumu vardı üzerinde onun içine atmış altını değiştirirken gördüm 🥲teşekkürler