Gulcan- çok üzüldüm adınıza ben de çocuklarımla ilgili çok sıkıntılar yaşadım çok çok iyi anlıyorum sizi. insanlar dibi görmeden yüzeye çıkamazmış ,en zifiri karanlık ardından güneş doğuyor şu an en karanlıktasınız ama güneş doğuyor inannn birşekilde. bol dua edip Allaha sığının elbet iyileşecek bebeğiniz şu an çok küçük büyüdükçe bağışıklığı da güçlenecek