40 cıkınca 1 kere mens oldum kızım 3 aylık dahada mens olmadım sabahları mide bulantısı ve baş dönmesi ile uyanıyorum yaa 1 haftadır böyleyim prezervatif ve geri çekilme ile korunuyoruz mens niye olamadım ki off kansız mıyım acaba baş dönmelerim cok oluyor 2 cocuk la yoruluyorum ondandır degil mi 🙏🙏🙏