Ruzgar_1 Sallamaya karşıyım. 1. sınıfa giden çocuğu veya 5 6 yaşlarındaki çocukları hala sallayanlar var çevremde şaka gibi çünkü Alıştı ve bir türlü vazgeçmiyorlar. Aileye ve öğretmenlere(anasınıfında kreşde) eziyet. Hiçbir öğretmen de buna mecbur değil. Ayrıca faydası yok zararı var ; çocuk sarsıntıdan baygınlık hissi yaşıyor milletimiz uyudu sanıyor. Bilgisi olmayan araştırsın zararlarını. Ne kadar tek başına uyumaya alışırsa o kadar iyi. 2 aylık olacak bebeğim başından beri beşiğine koyuyorum loş ışık yakıyorum ve pışpış diyorum direk uyuyor. Gazı,ağrısı veya sorunu vs. olduğunda da pes edip asla sallamadım. Alışırsa sonrası daha zor.