Mizmizmyrtle Ruzgar_1 doğduğundan beri kendi çıkaran benim bebem 🤠 çok nadirdir öyle benim çıkarttığım mamasını içtiği gibi çıkartırdı hala daha öyle 1 yaşında içtiği gibi çıkartır
Dondurmalikahve Ruzgar_1 Bebeğe Göre değişir bu kendi çıkarıyorsa mübadele etme kendi çıkaramazsa yardım et benim ki 1. ayı dolduktan sonra kendi gazını çıkarmaya başlamıştı
defnemommm Bebeğim 3 aylık artık gece uykusunda çıkartmıyorum ama gündüz çıkarıyorum mutlaka genelde 6 ay diyorlar ama her bebek farklı 🤗
MiraySahin Ruzgar_1 yok 3 bitince, yani su an 4 bucuk aylık, 1 bucuk aydır ellemiyorum kendi hallediyor gak guk 🤦🏻♀️😁
Ysmn-12 Sabah akşam zeyntiyagi ve gaz damlası kullanıyordum. 3. Ayına girmesine az bir zaman kala zeytinyağını 1 e düşürdüm. 3aylik olunca zeytingyagini tamamen bıraktım. Damlayı da 2-3 güne bir veriyorum
Ruzgar_1 Ysmn-12 maşallah canım ozaman benimde az kaldı 2 aylik bebeğim 1 2 aya gerek kalmaz inşallah
Ruzgar_1 Dondurmalikahve allattnmi canım yoksa usttendemi kendi çıkarıyor alttan çıkardığı zaman üstlendi cikariyormusunuz