Zeyneeeeppphafsaa Selamun aleyküm. Hayırlı akşamlar. Sizlere bı sorum olacaktı. Bu zamana kadar adetim hep duzenliydi 28 günde bir oluyordum 31 ağustosta olmam gerekirdi olmadım 2.gun kan tahlili verdim 0.1 çıktı. Bugün 4. Gün ama hala olmadım kafam çok karışık. Acaba geç döllenme falan olabilir mi ? Hiç böyle bı durumla karşılaşan oldu mu?
Ahalkaci Benim öyle olmuştu adetim 5 gün gecikmişti kan tahlili de cıkmadı 0.2 cıkmıştı adet olmadım yine 10 gün sonra karın agrısıyla acile gitmiştik orada hamile olduğumu ögrendim. Ama yeniydi deger 153 filan cıkmıştı ulturasyonda da daha sonra anlaşıldı gec döllenme oldugu
Zeyneeeeppphafsaa Ahalkaci acaba benimde mi öyle iyice kafaya takmaya başladım kist falan mı var diye düşünüyorum bazende biraz daha geçsin olmasam doktora gideceğim😔