13 ay 5 günlük kız bebeğim var . Sadece babababa dededede ayda bir kere de ağlarken anne diyor gibi. Normalmi bu ? TV felan açmıyorum çok zor durumlarda 10 dakika ya da daha az açıyorum. Oyun oynarken sürekli konuşuyorum bu kırmızı top bu Turuncu Top Bu elma armut gibi ama fayda bulamıyorum.
Birde bu aylarda ne oyunları oynuyorsunuz ? Becerileri nelerdir ?
He bide hiç iş yaptırmıyor bana bacağımın arasına giriyor ağlıyor. Çok kucağa gelmek istiyor . Birde yemek yemiyor kilo almıyor aylardır iştah açıcı şurubu basladik