Merhaba hanımlar, geçen ay adetim 15 gün sürdü 7 gün çok az oldum sonrasında normal kanama şeklinde oldu. Bu ay da pazartesi günü bitmişti ama azar azar lekenmem oluyor 2 gündür. Sizde de benzer durum oldu mu, önümüzdeki ay doktora gitmeyi düşünüyorum.