Bsraylmzz merhaba bende bu mamadan kullanıyorum 3 aylik olduğundan beri. Suan bebegim 14 aylik hala kullaniyoruz ve masallah kilosu ve kan degerleri gayet iyi. Ek gidaya geçene kadar sadece mama kullandik anne sütü almadi bebegim alerjisi vardi zaten. Kilosu baya toparladı hatta ilerde gidiyodu. Suan anne sütü niyetine gunde 1 kez veriyorum besin degerlerinide alsin diye