Cannsuu 10 aylik oglumun agzinda pamukcuk cikti bugun 4. gun. doktorumuz karbonatli su ile temizlememi soyledi yapiyorum 4 gundur ama sanki daha cok dagiliyor. birde beyazliklar kirmiziya dönüsüyor gibi. daha cok alt ust dudaginda var. doktorumuza soyledim. mikostatin damla onerdi. varmi kullanan arkadaslar kac gunde gecti yada bir yan etkisi oldumu. simdiden tsk ler
Bulutkbr Cannsuu sağlık ocağındaki doktor bağırsaklarına gittiği için ishal yapar dedi kullanma dedi zaten kabızlık problemimiz vardı o dönem iyi gelmişti