Merhaba kızlar, resim yükledim aşağıda bana az önce PTT den böyle bir mesaj geldi ama ben 24 Eylül’de başvuru yaptım bugün 20.gün hatta ne demek istiyor mesaj sizede geldi mi yardım alanlar? Başvuru olduğu halde neden başvuru yapın diyor? Bilgisi olan varmı acaba baktım PTT odemesinde birşey yok yardım da sydv değerlendirmesinde yazıyor hala.
