Lütfen nescafe denen zehri içmeyin yada türevlerini. Onun yerine taze kahve çekirdeğinden yapılan kahveleri için. Türk kahvesi içemiyorsanız üzerine az bi süt ilavesiyle tadı da yumuşar. Buyrun kahve diye içtiğiniz zehrin içeriğine bakın;
İçindekiler
Şeker, kahve beyazlatıcısı(%32),(glukoz şurubu, tam hidrojenize bitkisel yağ(palm çekirdeği), öğütülmüş kahve(%3), asitlik düzenleyici,(dipotasyum fosfat, sodyum polifosfati trisodyum sitrat), süt proteini, emülgatör(yağ asitlerinin mono ve digliseritleri, yağ asitlerinin mono ve digliseritlerinin mono ve diasetil tartarik asit esterleri), topaklanmayı önleyici(silikon dioksit),tuz, aroma vericiler(krema ve süt)), çözünülebilir kahve(%8.1), kıvam arttırıcı(akasya gamı), tuz.