Benim geçmedi ilk dogumumda olmuştu. 7 sene geçti üzerinden. Cildiye doktoru lazer yapsak bile güneşe çıkınca tekrar olur dedi yazın artıyor güneşten korunmaya çalışıyorum. Kisin azalıyor rengi açılıyor. Bende cok gittim doktora mslesef verdikleri hic bir şey geçirmedi.