Tosbikkkk Aileler şehir dışında . Memlekete gidince de inanın gaydaları yok zararları var. Onlar hiç bakamıyor. Ağladığında direk bana veriyorlar. Ya seni istiyor diyorlar ya da acıkmış emzir diyorlar. Nasıl bir bebek bu diyorlar. Yok bizimkiler şöyleydi böyleydi … vb . Can sıkıntısı başka işe yaramazlar. Sezaryen doğum yapmışım ondan gazlıymış, sütüm yetmiyor mamada veriyorum bu kez de mamadan diyorlar .