Çıldırmak üzereyim. 20 aylık kızım asla yemek yemiyor. İnat ediyor kaçıyor. Gören herkes (doktor , ebe de dahil) sen bu çocuğa bakamıyorsun , aç bırakıyorsun yazık filan diyor. Çok moralim bozuluyor artık. Elimden gelen herşeyi yapıyorum. Sırf yesin diye sevdiği şeylerden yapıyorum yemiyor , değişik yemekler pankekler filan yapıyorum yemiyor. Tahlil yaptırdım 500 tl verdim o da tertemiz. Ya anlamıyorum napmam lazım. Eline meyve salatalık filan verince bir iki ısırık alıyor onu da bırakıyor. Ara öğün vermedim bir iki gün hiç bir şey yemedi bu sefer tamamen aç kaldı. Kızlar kafayı yicem ya. Nasıl yiyecek en son döve döve yedircem az kaldı. İyice zayıfladı içim acıyor ya 😭😭 yemeyen çocuk ne zor Allah’m ya 😭