Minnieme_ Evet doktorumuz önerdi ilk bir kaç hafta faydasını gördük fakat sonra yine eski haline döndü ne yapsam yemiyor ben de üstüne gitmiyorum ne zaman acıkıp yemek isterse o zaman veriyorum sanırım zorladıkça ters tepiyor çaresi yok galiba bu iştahsızlığın. O yüzden pek memnun kaldım diyemem ilk haftalar iştahı iyiydi fakat sonra yine iştahsızlığa döndü maalesef 🤷🏻♀️