Tazeanneadayii Merhaba hanımlar mochi diye bi ürün gördüm internette alan herkes çok memnun ama merak ettiğim birşey var. Sütü çok olan anneler için mi bu ürün. Yani bir göğsü emzirirken diğerinden akan sütü toplamak için mi? Yoksa diğer göğüsten akmasa bile vakumlayarak süt mü çıkarıyor
Dilek23 Tazeanneadayii evet bende kullaniyorum dogal sagma yontemiyle sagim yapiyo acima falan yok cok memnunum
Aysaze Ben kullanıyorum memnunum acısız bir şekilde emzirirken diğer göğüsümden akan sütü topluyor doğal akışla toplama yapıyor.
nilmur0 Aysaze ne kadarlık bebeğiniz ne kadar çıkıyor bir seferde. Ben de aldım kızım 3 aylık oldu artık kullanmıyorum
Melikeumut2123 Merhaba bende mochi kullanıyorum doğum öncesi lansinoh elektrikli süt sağma makinası var ama onun 30 dk da çıkardığı 80 cc lik sütü mochi sadece emzirirken 10 dk içerisinde topluyor. Keşke almasaydın dedim verdiğim paraya acıdım ki gögüs acısı ağrısı hariç mochi sen emzirirken öteki göğsünden akan sütü topluyor bence çok ideal Bi ürün ben yeni doğan hemşiresi arkadaşımın tavsiyesi üzerine aldım hiç acısız ağrısız keyifli sağım 🤭
Aysaze nilmur0 2 aylık 1 aydır kullanıyorum genelde çok sütüm olduğunda kullanıyorum geceleri az emdiğinde felan 10 dk da 50 cc felan çıkıyor şimdi en başlarda daha azdı