Merhaba anneler,bebeğim 5 aylık oldu ve neredeyse 1 buçuk aydır salya akıtıyor ve yüzü çok kötü oldu. Çenesi ve gıdısı sivilce gibi şeylerle kaplandı başına gelen var mı krem falan kullandınız mı? Ben mustela krem kullandım ama geçmiyor eczane pişik kremi kullanabilirsin dedi Bepanthol kullandım ama yine geçmedi sürekli salya akıtıyor ne yapmalıyım ?