deletedmom719 Kızlar duş aldırmadığınız zamanlar da bebeklerinizin temizliğini nasıl yapıyorsunuz? Biz 45 günlüğüz. Mesela her sabah yüzünü falan silmek gerekir mi uyanınca. Neyle silip hangi ürünleri kullanıyorsunuz? Günlük losyon falan uyguluyormusunuz?
petitehatunn deletedmom719 şuana kadar her akşam yatmadan yıkamaya özen gösterdim. ama bazen çok haşin emiyor yüzü gözü süt oluyor falan o zaman ılık suyla pamuğu ıslatıp siliyorum.
Deletedmom381 deletedmom719 her sabah uyandığında elini yüzünü lavaboda yıkıyorum, 8 aylığız ek gıdasını aldığında da ayni şekilde el ve ağzını yıkıyorum. Lavaboda ellerini yıkamayı çok seviyor alıştırmak lazim.